Sudalyvaukite anoniminėje apklausoje
„Ekoagros“ savo veikloje taiko įvairias priemones, skirtas didinti veiklos skaidrumą, užtikrinti darbo kokybę, gerinti santykius su klientais, veiklos partneriais bei visuomene.
Esame parengę ir kviečiame užpildyti apklausą „Ar laikote mus skaidria ir etiška įstaiga?“, kuria norime sužinoti jūsų nuomonę apie mūsų priemones, skirtas užtikrinti veiklos skaidrumą ir tinkamą elgesį su suinteresuotaisiais asmenimis.
Jūsų nuomonė, pastabos ir pasiūlymai mums labai svarbūs, nes padeda tobulėti. Atsakymus analizuojame, gautas pastabas ir pasiūlymus įvertiname, apsvarstome bei pagal galimybes reaguojame. Apklausos rezultatai praverčia planuojant veiklas, darbų prioritetus bei priemones veiklos efektyvumui ir kokybei didinti.
Praėjusių metų apklausos rezultatai buvo tokie:
Būsime labai dėkingi, jei ir šiemet skirsite kelias minutes atsakymams! Anketą užpildyti prašome iki gruodžio 15 d.
APKLAUSA čia: https://forms.gle/zkc9NpxGkpo36o9y8
Apie Antikorupcinę vadybos sistemą
„Ekoagros“ nuo 2020 m. yra įdiegta antikorupcinė vadybos sistema (AVS), atitinkanti standarto LST ISO 37001:2017 „Antikorupcinės vadybos sistemos. Reikalavimai ir naudojimo gairės“ reikalavimus.
Įstaiga įsidiegusi AVS užtikrina, jog yra įsipareigojusi laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimų korupcijos prevencijos srityje, įstaigoje įdiegtos antikorupcinės vadybos sistemos reikalavimų, taip pat kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų bei netoleruoti jokių korupcijos pasireiškimo formų – interesų konflikto, kyšininkavimo, neetiško elgesio, nepotizmo, neteisėtų dovanų, papirkimo, prekybos poveikiu, piktnaudžiavimo ar kitų korupcinio pobūdžio veikų.
AVS nuostatos taikomos visiems įstaigos darbuotojams ir jais grindžiami visi santykiai su klientais, veiklos partneriais bei viešojo sektoriaus atstovais.
Mūsų Etikos (elgesio) kodeksas
Jis nustato įstaigos personalo etikos ir elgesio principus, reguliuoja įstaigos santykius su klientais, tiekėjais, partneriais ir konkurentais.
Įstaiga laikosi bendradarbiavimo ir konkurencijos teisės normų, nesudaro neteisėtų susitarimų, siekia konkuruoti sąžiningai, laikydamasi veikiančių įstatymų ir vadovaudamasi etikos (elgesio) principais. Santykiai su visuomene grindžiami viešo intereso lygiavertiškumo, sąžiningumo ir skaidrumo, reputacijos, objektyvumo, teisėtumo ir kt. kriterijais bei principais, santykiai su klientais, tiekėjais ir partneriais – abipusiu pasitikėjimu, aptarnavimo ir bendravimo kokybe, veiklos efektyvumu.
Vykdydama savo veiklą viduje ir išorėje – bendraudama su klientais, socialiniais partneriais ir veiklą kontroliuojančiomis institucijomis, formuodama etikos (elgesio) politiką, įstaiga vadovaujasi veiklos ir elgesio principais, nustatytais Lietuvos teisės aktuose viešojo administravimo subjektams ir jų darbuotojams: atsakomybe, atvirumu, efektyvumu, kūrybingumu, lankstumu, lojalumu valstybei, nesavanaudiškumu, sąžiningumu ir nešališkumu, padorumu, pagarba žmogui ir valstybei, politiniu neutralumu, profesionalumu, teisingumu, viešumu ir skaidrumu. Taip pat tarptautiniuose teisės aktuose numatytais veiklos principais – tokiais kaip kontrolės oficialumas, sklandumas, kokybė, nuoseklumas ir veiksmingumas, skaidrumas, nepriklausomumas, proporcingumas, profesinė paslaptis, konfidencialumas ir kt.
Įstaigoje numatytos ir kodekso veiksmingumo užtikrinimo priemonės: direktoriaus įsakymu sudaryta Etikos (elgesio) komisija ir kt.
Pasitikėjimo linija
Taip pat „Ekoagros“ yra įdiegusi „Pasitikėjimo liniją“ (tel. Nr. 8 700 55006).
Klientai ir vartotojai ja nemokamai bet kuriuo paros metu gali anonimiškai informuoti ne tik apie asmenų, vykdančių ekologinę ir nacionalinės maisto kokybės produktų gamybą, galimus piktnaudžiavimo atvejus, bet ir apie įstaigos darbuotojų galimai neskaidrias veikas ar kitų institucijų atstovų bandymus daryti įtaką.
Gautų pranešimų turinys yra išanalizuojamas ir imamasi atitinkamų priemonių probleminiams klausimams spręsti.