Neįgalumo nustatymai
Disabled

ŽEMĖS ŪKIO IR MAISTO PRODUKTŲ SERTIFIKAVIMAS

Hero right

„Ekoagros“ kiekvienais metais atlieka savo klientų apklausas. Užpildyti anoniminę skaitmeninę anketą prašoma fizinės patikros pas klientą metu

Šis atgalinis kliento ryšys – labai svarbus. Nes tai galimybė sužinoti, kaip klientai vertina įstaigą, jos veiklą ir paslaugų kokybę. Ar patenkinti darbuotojų darbu? Kiek įstaiga jiems apskritai reikalinga ir naudinga? O teikdami pastabas pasiūlo naujų sprendimų, kaip tas paslaugas dar pagerinti, kaip įstaigai tapti naudingesnei, kuo galėtų pagelbėti jiems vykdant jų pasirinktą veiklą.

Apklausos anketą 2023 m. iš viso užpildė 2550 respondentų (apie 78 proc. nuo visų klientų). Iš jų 91 proc. užsiima ekologine gamyba, o 9 proc. sertifikuoja nacionalinės maisto kokybės produktus (NKP).  

Paslaugų kokybę labai gerai įvertino apie 85 proc. respondentų, gerai – apie 15 proc., patenkinamai – 0,4 proc. ir blogai – 0,1 proc. Taigi teigiamas vertinimas – beveik šimtaprocentinis.

Ypač palankiai įvertintas darbuotojų bendravimas su klientais: aptarnavimo kokybę labai gerai įvertino apie 92 proc., gerai – apie 8 proc. respondentų, patenkinamai – 0,2 proc. Kad užtenka informacijos apie sertifikavimo procedūras, teigė 98 proc. visų apklaustųjų.

2023 m. įstaiga į anketą įtraukė papildomą klausimą, kaip sekasi gerinti komunikaciją su klientais ir vykdyti prevencinę veiklą, siekiant mažinti pažeidimų mąstą. Vertinantys tai teigiamai atsakė 99 proc. respondentų – iš jų 73 proc. labai gerai, o 26 proc. gerai.

„Labai džiugina, jog palyginus 2022 ir 2023 m. anketas, pernai klientai mus įvertino geriau nei užpernai – pagerėjo tiek paslaugų kokybės, tiek darbuotojų darbo, tiek informacijos pakankamumo įvertinimas“, – sako „Ekoagros“ direktorė Virginija Lukšienė, pridurdama, kad pernai, atsižvelgiant į ankstesnių metų anketas, Žemės ūkio ministerijai buvo pateikta konkrečių pastabų dėl Ekologinės gamybos žurnalo tobulinimo. 

Tarp dažnesnių 2023 m. pastabų anketose – per ilgas dokumentų pildymas, siūlymas plėsti elektronines paslaugas. „Kaip tik šiuo metu labai intensyviai dirbame su nauju projektu – planu įdiegti klientų savitarną mūsų interneto svetainėje. Daliai klientų tai tikrai paspartintų sertifikavimo darbus. Planuojame, kad pirmieji savitarna jau kitų metų pradžioje galėtų pradėti naudotis užsiimantieji ekologiškų produktų tvarkymu – perdirbimu, prekyba, sandėliavimu ir kt.“, – sako V. Lukšienė.   

„Ekoagros“ informacija